PONIŻEJ ZNAJDZIESZ LISTĘ OGŁOSZEŃ O PRACĘ
20.01.2025 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 30.01.2025 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą finansową,praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy (wynagrodzenia i pochodne), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatku od osób fizycznych.
03.01.2025 - Specjalista
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie minimum 3 lata na stanowisku związanym z obsługą informatyczno – techniczną sieci komputerowych, serwerowni, kamer mobilnych i innego sprzętu z obszaru monitoringu wizyjnego.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Straży Miejskiej ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce pok. nr 14 do dnia 13.01.2025 r. do godziny 15.30.
10.10.2024 - Aplikant (strażnik miejski) do dnia 21.10.2024 r.)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) ukończenie 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nienaganna opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Straży Miejskiej pok. nr 14 lub przesłać pocztą na adres: Straż Miejska, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce do dnia 21.10.2024 r. – liczy się data wpływu do sekretariatu Straży Miejskiej.
11.06.2024 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 25.06.2024 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą finansową,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy (wynagrodzenia i pochodne), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatku od osób fizycznych,
- doświadczenie minimum 3 lat na stanowisku samodzielnego księgowego,
20.12.2023 - Aplikant (strażnik miejski) (do dnia 31.01.2024 r.)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) ukończenie 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nienaganna opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Straży Miejskiej pok. nr 14 lub przesłać pocztą na adres: Straż Miejska, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce, do dnia 31.01.2024 r. – liczy się data wpływu do sekretariatu Straży Miejskiej tj. 31.01.2024 r. do godziny 15.30.
09.01.2024 - Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 18.01.2024 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową i organizacją pracy,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy.
16.10.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 27.10.2023 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą finansową,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy (wynagrodzenia i pochodne), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatku od osób fizycznych,
21.03.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 03.04.2023 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową i organizacją pracy,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy.
17.02.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 28.02.2023 r.)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą finansową,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy (wynagrodzenia i pochodne), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatku od osób fizycznych,
03.07.2023 - Aplikant (strażnik miejski) (do dnia 31.07.2023 r.)
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) ukończenie 21 lat,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
5) nienaganna opinia,
6) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
7) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
9) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Straży Miejskiej pok. nr 14 lub przesłać pocztą na adres: Straż Miejska:ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce do dnia 31.07.2023 r. – liczy się data wpływu do sekretariatu Straży Miejskiej tj. 31.07.2023 r. do godziny 15.30.
- Ogłoszenie o naborze
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie kandydata
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników
- Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
- Sprostowanie informacji o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
- Informacja o liczbie kandydatów zakwalifikowwanych do IV etapu
- Informacja o wyniku naboru
24.01.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 28.02.2023 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową i organizacją pracy,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy.
16.10.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 27.10.2023 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową i organizacją pracy,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy.
24.01.2023 - Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 03.02.2023 r.)
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą płacową.
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy (wynagrodzenia i pochodne), ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatku od osób fizycznych.
14.07.2022 - Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 25.07.2022 r.)
28.06.2022 - Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie z dnia 10.06.2022 roku na 1 wolne stanowisko urzędnicze – starszy informatyk
Kielce 27.06.2022 r.
Nazwa urzędu: Straż Miejska w Kielcach
Adres jednostki: ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce
Status: koniec naboru
Wynik naboru: wybór zakończony wybraniem Pana Aleksandra Podsiadły zamieszkałego - Wilków.
Uzasadnienie wyboru: Kandydat spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
W ocenie komisji – wykształcenie oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe predysponują Pana Aleksandra Podsiadły do objęcia ww. stanowiska.
14.07.2022 - Inspektor w Sekcji Finansowo-Administracyjnej i Kadr (do dnia 25.07.2022 r.)
20.01.2023 - Starszy Inspektor ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (do dnia 31.01.2023)
- Ogłoszenie o naborze
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie kandydata
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników
- Sprostowanie z dnia 23.01.2023 (wydłużenie terminu składania dokumentów)
- Treść ogłoszenia po uwzględnieniu sprostowania.
- Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne
- Informacja o wyniku naboru
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne na wolne stanowisko urzędnicze – Starszy Informatyk
Informuję, że w odpowiedzi na nabór ogłoszony w dniu 10.06.2022 roku na wolne stanowisko urzędnicze – Starszy Informatyk wpłynęła 1 oferta pracy. W wyniku dokonanej weryfikacji dokumentów aplikacyjnych pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu, kandydat na ww. stanowisko został zakwalifikowany do następnego etapu.
Informacja o dalszej procedurze naboru.
O dalszej procedurze naboru kandydat zostanie poinformowany telefonicznie.
Nazwa urzędu: Straż Miejska w Kielcach
Adres jednostki: ul. Ogrodowa 3b
25-024 Kielce
Status: koniec naboru
Wynik naboru: wybór zakończony wybraniem :
- Pani Kamila Nowak, Kielce
- Pan Bartocha Andrzej, Kielce
- Pan Dudzik Marek, Masłów
- Pan Kołodziej Łukasz, Skarżysko-Kamienna
- Pan Kułaga Krzysztof, Święta Katarzyna
- Pan Molenda Dawid, Sobków
- Aplikant (strażnik miejski) - informacja o naborze
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie kandydata
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników
- Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalne na wolne stanowisko urzędnicze - aplikant (STRAŻNIK MIEJSKI)
- Informacja o egzaminie
- Informacja o wynikach naboru
Informujemy, że w odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęły 2 oferty.
W wyniku dokonanej weryfikacji dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu - do następnego etapu zakwalifikowano 2 osoby.
O dalszej procedurze naboru osoby zostaną poinformowane telefonicznie.
Komendant Straży Miejskiej w Kielcach
ogłasza
(Nr Ref: 1/2020)
Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
- weryfikacja i księgowanie faktur od dostawców za zakup materiałów i usług,
- prowadzenie ewidencji księgowej z zakresu wydatków budżetowych oraz inwestycji,
- księgowanie transakcji bankowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz WNIP,
- uzgadnianie sald z dostawcami i klientami, wyjaśnianie niezgodności i podejmowanie działań naprawczych,
- potwierdzanie poprawności danych z rejestrów VAT,
- udział w sporządzaniu dokumentów bilansowych, sprawozdań finansowych i statystycznych,
- weryfikacja i uzgadnianie danych do sprawozdań budżetowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych w zastępstwie Głównego Księgowego,
- przygotowywanie dodatkowych sprawozdań i analiz przy użyciu arkusza kalkulacyjnego,
- udział w procesie zamykania miesiąca/roku,
- dbałość o poprawny obieg dokumentów,
- archiwizacja dokumentów,
- uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych z zakresu prowadzonych spraw,
- nadzór nad środkami transportu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, zdefiniowanych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie minimum 5 lat na stanowisku samodzielnego księgowego,
kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia, finanse lub rachunkowość,
- wymagania preferowane: posiadanie dodatkowych certyfikatów bądź ukończonych kursów dla samodzielnego księgowego lub głównego księgowego, doświadczenie w pracy w sektorze finansów publicznych, prawo jazdy kat. B.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy, tj. ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług, rozporządzeń: w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej; w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT),
-wiedza na temat zadań i funkcjonowania Straży Miejskiej,
-predyspozycje i umiejętności kandydata: umiejętność interpretacji prawa podatkowego i właściwego jego stosowania, znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość programu MS Excel, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów, umiejętności organizacyjne, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia na wolne stanowisko urzędnicze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Miejsce wykonywania pracy:
Straż Miejska
ul. Ogrodowa 3b,
Warunki pracy i płacy:
Liczba lub wymiar etatu: pełny etat
Wynagrodzenie: zgodne z zarządzeniem nr 34/19 Komendanta Straży Miejskiej z dn. 17.07.2019 w sprawie wynagradzania pracowników Straży Miejskiej w Kielcach.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie Straży Miejskiej, praca w zespole, szkolenia, zmienne tempo pracy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
- wykonywanie czynności poza siedzibą Straży Miejskiej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- budynek dwupiętrowy, ograniczona możliwość poruszania się po całym budynku ze względu na różnice poziomów w budynku – schody w ciągu korytarzy nie posiadają urządzeń umożliwiających pokonywanie ich przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- budynek bez wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem (list motywacyjny),
- krótki życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach; w przypadku ukończenia studiów zagranicznych - studia muszą być uznane w Rzeczypospolitej Polskiej),
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
- podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników, ⃰
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i nienagannej opinii, ⃰
- oświadczenie kandydata, o nietoczącym się przeciwko niemu postępowaniu karnym⃰,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe⃰.
*druki kwestionariusza w załączniku pdf. , oświadczenia w załączniku pdf. i klauzuli informacyjnej dla kandydatów na pracowników w załączniku pdf. lub do pobrania w kadrach Straży Miejskiej w Kielcach.
Dokumenty należy składać w siedzibie Straży Miejskiej pok. nr 12, 14 lub przesyłać pocztą na adres: Straż Miejska; ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce (liczy się data stempla pocztowego) do dn. 31.01.2020 r.
Oferty niekompletne, dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego dokumenty aplikacyjne są niszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41 348 29 12.
- Aplikant (strażnik miejski) - informacja o naborze
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie kandydata
- Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników
- Informacja o przedłużeniu terminu składania dokumentów aplikacyjnych
- Informacja o liczbie kandydatów
- Informacja o wynikach
na 1 wolne stanowisko urzędnicze –
Starszy Inspektor w Sekcji Finansowo Administracyjnej
Nazwa urzędu: Straż Miejska w Kielcach
Adres jednostki: ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce
Status: koniec naboru
Wynik naboru: wybór zakończony wybraniem Pana Wojciecha Grzegolec