POSTĘPOWANIA AKTUALNE
2024.11.28 - Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług medycznych w zakresie medycyny pracy polegających na: wykonywaniu badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, psychologicznych, uprawniających do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, wydawaniu orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w kodeksie pracy, wydawaniu zaświadczeń lekarskich o potrzebie stosowania okularów korygujących do pracy przy monitorze ekranowym, dla pracowników Straży Miejskiej w Kielcach lub kandydatów wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wystawionych skierowań.
Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 06.12.2024 r. do godziny 12.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na usługi medyczne z zakresu medycyny pracy”.
Pełna treść ogłoszenia.Załączniki:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
2) Formularz oferty - załącznik nr 2
3) Projekt umowy - załącznik nr 32024.11.28 - Zaproszenie do składania ofert na realizację usługi: „Utrzymanie i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kielce”
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty przygotowane na formularzu ofertowym (załącznik nr 3) należy składać osobiście na adres:
Straż Miejska Kielce
ul. Ogrodowa 3B
25-024 Kielce
do dnia 11.12.2024 r. do godziny 12.00
Pełna treść ogłoszenia.
1) załącznik nr 1- SOPZ
2) załącznik nr 2 - wzór umowy
3) załącznik nr 3—formularz ofertowy
2024.11.28 Wymiana uszkodzonych kamer monitoringu wizyjnego w Kielcach
Zapytanie ofertowe
Straż Miejska w Kielcach w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2024 poz. 1320 t.j.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy zaprasza do złożenia oferty dotyczącej zakupu kamer, ich montażu i uruchomienia, demontażu kamer uszkodzonych Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielc
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mail: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl
Termin składania ofert: do dnia 04.12.2024 r. do godz. 12.00
Pełna treść ogłoszenia.
2024.11.26 Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych w 2025 roku
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 05.12.2024 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – usługi pocztowe”.
Pełna treść ogłoszenia.
Załącznik nr 1 - formularz oferty.
2024.12.03
Zmiana szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w punkcie 3.1, wydłużenie terminu składania ofert do 10.12.2024 (punkt 8) oraz terminu rozpatrywania ofert na 11.12.2024 (punkt 9). Załącznik nr 1 pozostaje bez zmian.
Dostawa paliw płynnych w roku 2025 na potrzeby Straży Miejskiej w Kielcach
Ofertę należy złożyć do 29.11.2024 roku, do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego Straż Miejska w Kielcach, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce, godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, lub wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 wraz z pozostałymi załącznikami nr 2, nr 3, nr 5 przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@strazmieiska.kielce.pl.
W załączeniu:
Treść ogłoszenia
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa
Załącznik nr 4 - projekt umowy
Załącznik nr 5 - Wykaz stacji paliw w dyspozycji Wykonawcy znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Kielce
2024.12.03
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
POSTĘPOWANIA ARCHIWALNE
2024.11.07 Wymiana uszkodzonych kamer monitoringu wizyjnego w Kielcach - Unieważniony
Zapytanie ofertowe
Straż Miejska w Kielcach w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2024 poz. 1320 t.j.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawyzaprasza do złożenia oferty dotyczącej zakupu kamer, ich montażu i uruchomienia, demontażu kamer uszkodzonych Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielc
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach, ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mail: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl
Termin składania ofert: do dnia 20.11.2022 r. do godz. 14.00
Pełna treść ogłoszenia.
2024.11.27
Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego.
2024.11.07 Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych w 2025 roku
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 21.11.2024 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – usługi pocztowe”.
Pełna treść ogłoszenia.
Załącznik nr 1 - formularz oferty.
2024.11.12
Zmiana szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w punkcie 6 i 7 stanowiącego Formularz oferty - załącznik nr 1.
2024.11.25
Informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego.
2024.03.21 Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę samochodu osobowego
Straż Miejska w Kielcach zwraca się o złożenie oferty cenowej na zakup i dostawę samochodu osobowego o parametrach technicznych i użytkowych odpowiadających zamieszczonej poniżej specyfikacji.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty prosimy składać w terminie: do dnia 20 kwietnia 2024 roku do godziny 12:00 (liczy się data
i godzina wpływu do Zamawiającego)
- na adres e-mail: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl
- listownie na adres: Straż Miejska w Kielcach ul. Ogrodowa 3B, 25-024 Kielce
- osobiście: w sekretariacie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B, 25-024 Kielce (poniedziałek – piątek w godzinach 7:30 – 15:30)
z opisem: „OFERTA NA DOSTAWĘ SAMOCHODU OSOBOWEGO – 2024”
Pełna treść ogłoszenia.
Formularz oferty w formatach DOCX i ODT.
2024.05.02
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2024.05.10
Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2023.12.20 - Zaproszenie do składania ofert na realizację usługi: „Utrzymanie i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Kielce”
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty przygotowane na formularzu ofertowym (załącznik nr 3) należy składać osobiście na adres:
Straż Miejska Kielce
ul. Ogrodowa 3B
25-024 Kielce
do dnia 27.12.2023 28.12.2023 r. do godziny 12.00
Pełna treść ogłoszenia.
1) załącznik nr 1- SOPZ
2) załącznik nr 2 - wzór umowy
3) załącznik nr 3—formularz ofertowy
4) Sprostowanie (terminu składania ofert)
2024.01.12
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2023.12.18 - Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług medycznych w zakresie medycyny pracy (badania wstępne, okresowe, kontrolne) dla pracowników Straży Miejskiej w Kielcach lub kandydatów wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wystawionych skierowań.
.Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 27.12.2023 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na usługi medyczne z zakresu medycyny pracy”.
Pełna treść ogłoszenia.
Załączniki:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
2) Formularz oferty - załącznik nr 2
3) Projekt umowy - załącznik nr 32024.01.02
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych w 2024 roku
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 19.12.2023 20.12.2023 r. do godziny 12.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – usługi pocztowe”.
Pełna treść ogłoszenia.
Załącznik nr 1 - formularz oferty.
2023.12.18
Zmiana szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Formularz oferty - załącznik nr 1
Przedłuża się termin składania ofert do dnia 20.12.2023 r. do godziny 12.00
2023.12.20
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych w 2023 roku
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 28.12.2022 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – prace pocztowe”.
Pełna treść ogłoszenia.
Załącznik nr 1 - formularz oferty.
2022.12.30
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków Straży Miejskiej w Kielcach
Zapytanie ofertowe
Straż Miejska w Kielcach w związku z prowadzonym postępowaniem zaprasza do złożenia oferty dotyczącej świadczenia usług dotyczących sprzątania terenów zewnętrznych wokół budynków Straży Miejskiej w Kielcach przy ul. Ogrodowej 3b oraz Ściegiennego 8.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3b, 25-024 Kielce lub na adres mailowy: sekretariat@strazmiejska.kielce.pl w terminie do dnia 28.12.2022 r. do godziny 10.00 z dopiskiem „Zapytanie ofertowe – prace porządkowe”.
Pełna treść ogłoszenia.
Szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.
2023.01.16
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zakup paliwa do samochodów służbowych Straży Miejskiej w Kielcach
W załączeniu:
Treść ogłoszenia
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa
Załącznik nr 4 - projekt umowy
Załącznik nr 5 - Wykaz stacji paliw w dyspozycji Wykonawcy znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Kielce
2022.12.27
Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce
Ogłoszenie wraz z załącznikami
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa szafy na dokumenty - 4 szt (załącznik 1.1)
2. Dostawa foteli obrotowych - 2 szt (załącznik 1.2)
3. Niszczarka X-15 - 1 szt (załącznik 1.3)
4. Niszczarka C-18 - 1 szt (załącznik 1.4)
2022.11.28
Informacja o wyborze wykonawcy.
Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce
Ogłoszenie
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa oraz montaż biurek w pomieszczeniach MW- 12 szt (załącznik 1.1)
2. Dostawa foteli obrotowych - 12 szt (załącznik 1.2)
3. Dostawa i montaż szafy teletechnicznej- 4 szt (załącznik 1.3)
4. Dostawa szafy na dokumenty- 1 szt (załącznik 1.4)
5. Montaż gniazd 230V do biurek w pomieszczeniach MW - 12 szt
2022.11.07
Informacja o wyborze wykonawcy.
Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce
Ogłoszenie
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kamera obrotowa (wysięgnik) 8 mpx montaż i uruchomienie- 1 szt (załącznik 1.1)
2. Kamera (adapter montażowy) 6 mpx montaż i uruchomienie - 4 szt (załącznik 1.2)
3. Akumulatory do UPS 3x230V wymiana i konserwacja- 60 szt (załącznik 1.3)
4. Akumulator do agregatu- 1 szt (załącznik 1.4)
5. Drukarka kolorowa laserowa, skaner, fax- 1 szt (załącznik 1.5)
6. Drukarka kolorowa laserowa, skaner- 3 szt (załącznik 1.6)
7. HDD 2TB 3.5” - 1 szt (załącznik 1.7)
8. HDD 1TB 2.5” z kieszenią USB 3.0 (Duży wtyk) 5400 rpm- 3 szt (załącznik 1.8)
9. Moduł sfp (wkładki) 1000MB komplet (dwuwłóknowe)- 5 szt (załącznik 1.9)
10. Moduł sfp (wkładki) 1000MB komplet (WDM)- 5 szt (załącznik 1.10)
11. Laptop z oprogramowaniem MS Windowsi MS Office- 3 szt (załącznik 1.11)
12. Akumulator 12V 7ah (wiaty przystankowe)- 120 szt (załącznik 1.12)
2022.11.07
Informacja o wyborze wykonawcy.
Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce - Dostawa i wdrożenie oprogramowania dot. bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz ich zarządzania
- Zaproszenie do składania ofert
- ESET Dynamic Threat Defense _ załącznik nr 1.1
- ESET Endpoint Antivirus - Linux _ załącznik nr 1.2
- ESET Endpoint Security - Android_załącznik nr 1.3
- ESET Endpoint Security - macOS_załącznik nr 1.4
- ESET Endpoint Security - Windows_załącznik nr 1.5
- ESET Full Disk Encryption_załącznik nr 1.6
- ESET PROTECT_załącznik nr 1.7
- ESET Server Security - Linux_załącznik nr 1.8
- załącznik nr 2_Specyfikacja_Statlook 3_2022_130_ZP
- Załącznik nr 3.1_specyfikacja Palo Alto 3_2022_130_ZP
- załącznik nr 3.2_wdrozenie PaloAlto.pdf
- Informacja o wyborze
Postępowanie nr 1 - Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce
Termin składania ofert - 17.06.2021 11:00
Termin otwarcia złożonych ofert - 17.06.2021 11:30
Załączniki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu
1a. Sprostowanie
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty wzór
4. Załącznik 1a - Wykaz urządzeń
5. Załącznik nr 2 - Jednolity Europejski Dokument zamówienia (ESPD)
6. Załącznik nr 3 - wzór - zobowiązanie podmiot trzeci
7. Załącznik nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa
8. Załącznik nr 5 - Wykaz osób
9. Załącznik nr 6 - oświadczenie o aktualności danych
10. Załącznik 7a - Wzór Umowy - Część I - Zadanie 1
11. Załącznik 7b - Wzór Umowy - Część II - Zadanie 2
12. Załącznik 7c - Wzór Umowy - Część III - Zadanie 3
13. Załącznik 7d - Wzór Umowy - Część IV - Zadanie 4
14. Załącznik nr 8 - Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ
15. Załącznik nr 8a - Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ
16. Załącznik nr 9 do SWZ
17. Odpowiedzi na pytania MDP
18. Informacja o kwocie
19. Informacja z otwarcia ofert
20. Informacja o unieważnieniu postępowania - cz.I
21. Informacja o wyborze
22. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Postępowanie nr 2 - Zakup samochodu patrolowego typu BUS – 2 szt.
UWAGA !
Na podstawie art. 286 ust. 1 i 3 pzp ulega zmianie termin składania ofert na 31.05.2021r. do godziny 11:00.
Termin otwarcia złożonych ofert - 31.05.2021r., godz. 11:30.Załączniki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty wzór
4. Załącznik nr 2 - Oswiadczenie art. 273 ust.2 ustawy PZP
5. Załącznik nr 3 - Wzór - zobowiązanie podmiot trzeci
6. Załącznik nr 4 - Oświadczenie grupa kapitałowa
7. Załącznik nr 4a - Oświadczenie o aktualności danych
8. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych dostaw
9. Załącznik nr 6 - Wzór umowy
10. Załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia
11. Link do postępowania
12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
13. Treść zapytań wraz z wyjasnieniami do SWZ
14. Załącznik nr 1 - Formularz oferty wzór - zmiana z dnia 21 maja 2021 r
15. Załącznik nr 7 - zmiana z dnia 21 maja 2021 r
16. Pytania dot. postepowania_Zakup samochodu patrolowego typu BUS-2szt.z dnia 24 maja 2021
17. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć sfinansowanie zamówienia
18. Informacja z otwarcia ofert
19. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
20. Ogłoszenie o wyniku postępowania
Postępowanie nr 3 - Zakup samochodu patrolowego typu BUS – 2 szt.
UWAGA !
Termin składania ofert - 28.06.2021r., godz. 11:15.Termin otwarcia złożonych ofert - 28.06.2021r., godz. 11:30.
Załączniki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty wzór
4. Załącznik nr 2 - Oswiadczenie art. 273 ust.2 ustawy PZP
5. Załącznik nr 3 - Wzór - zobowiązanie podmiot trzeci
6. Załącznik nr 4 - Oświadczenie grupa kapitałowa
7. Załącznik nr 4a - Oświadczenie o aktualności danych
8. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych dostaw
9. Załącznik nr 6 - Wzór umowy
10. Załącznik nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia
11. Link do postępowania
12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
13. Treść zapytań z wyjaśnieniami dot. Zakup samochodu patrolowego typu BUS
14. Treść zapytań z wyjaśnieniami z dnia 21.06.2021
15. Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
16. Informacja z otwarcia ofert
17. Informacja o wyborze wykonawcy
18. Ogłoszenie o wyniku postępowania
Postępowanie nr 4 - Modernizacja Monitoringu Wizyjnego Miasta Kielce – Zadanie 1
Termin składania ofert upływa w dniu 18.10. 2021 r. godz. 11.00
Załączniki:
1. SWZ - Monitoring _ zadanie 1
2. Załącznik nr 1 - formularz oferty
3. Załącznik nr 2 - Jednolity Europejski Dokument zamówienia
4. Załącznik nr 3 - wzór - zobowiązanie podmiot trzeci
5. Załącznik nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa
6. Załącznik nr 5 - wykaz osób
7. Załącznik nr 6 - oświadczenie o aktualnosci danych
8. Załącznik nr 7 - Wzór Umowy
9. Załacznik 1a - wykaz urządzeń - Monitoring Zadanie 1
10. Załącznik nr 8 - Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ_- Monitoring-Zadanie 1
11. Załącznik nr 9 do SWZ
12. 021-OJS178-463020-pl - ogłoszenie o zamówieniu
13. Zapytanie z dnia 11.10.2021 r.
14. Informacja o kwocie
15. Informacja z otwarcia ofert
16. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
17. Informacja